4 de set. 2006

Jo vull un estat propi, per Xavier Mir

"Avui he llegit que cadascun dels 14 articles que Maragall ha escrit al seu bloc ens ha costat 1.500 euros. Jo no sé com ho porten la resta de coblocaires, però a mi escriure al bloc no em suposa un esforç tan gran. Per aquest preu potser podria escriure unes quantes tesis doctorals. Predico en el desert quan em queixo d'això, ja ho sé, però crec que és un escàndol. Que entre tots hàgim pagat 21.000 euros per les catorze entades del bloc de Maragall em sembla un escàndol i una perversió del fenomen blocaire. Però la possibilitat que té un pelacanyes com jo de fer arribar la seva queixa a la resta de la població és limitada. Amb tot, de tant en tant estaria bé que els blocaires anéssim provant d'engegar iniciatives, mobilitzacions. Al cap i a la fi, les possibilitats del fenomen són immenses. La revolució blocaire tot just comença. I el meu granet de sorra és el següent.


Des del meu bloc proposo que la setmana del 4 al 10 de setembre tothom que vulgui publicar algun article, en premsa escrita o electrònica, d'opinió o d'informació, on sigui i com sigui, ho faci sota aquest títol. Qui escrigui més d'un article aquella setmana els pot numerar. L'article pot tractar de qualsevol qüestió, però el periodista mostrarà la seva complicitat explícita amb aquest moviment social partidari que Catalunya tingui un estat propi. Així de senzill. Us proposo un cop d'efecte visual i mediàtic d'una setmana de durada. I us ho proposo com un experiment per posar a prova les possibilitats del fenomen blocaire. Us imagineu la llista dels 30 darrers canvis dels blocs de Vilaweb plena d'articles amb aquest títol? Us imagineu la sorpresa dels lectors de premsa escrita o electrònica quan es trobin aquest títol article rere article?"

Els blocs de VilaWeb - MÉSVilaWeb

technorati tags:, , , , , , , , , , ,

Blogged with Flock

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada