12 de des. 2013

La publi que fa pena

En l'última entrada al blog vaig parlar d'uns anuncis de soju bastant criticables. Aquesta vegada m'he topat amb un anunci a la Google Play. La botiga d'aplicacions i jocs (i llibres i pelis) d'Android.

L'anunci és un video que recomana 6 jocs. Però ho fa d'una forma bastant lamentable. Com molt dirigit al jugador casual, en comptes de vendre les qualitats i diversió de cada joc. I ho fa recomanant jugar a diferents jocs en diferents fases del dia. Al matí mentre cagues, quan esperes l'autobus, quan tens gana (aquí recomana apostar amb un amic, visca la juguesca!), quan un amic arriba tard a una cita (o en plena cita), quan el jefe et fot bronca, i quan no ve la son.



De veritat aquesta és la millor manera que tenen d'anunciar jocs? Cada vegada estic més convençut de que la publicitat i el màrketing coreà són coses que o bé: 1. No tenen gaire importància i no s'hi trenquen gaire el cap (ni la butxaca). 2. La cultura coreana o asiàtica es tan diferent de la occidental que mai entendré com pot funcionar. 3. No en tenen ni idea.

I si ens fixem amb els valors que promou aquesta publicitat aviat ens trobarem amb una societat que juga quan caga fent esperar a la resta de la família, que aposta diners a jugar per no passar gana, que queda amb algú i passa d'ell/a mentre juga (això em sona), i que en comptes de solucionar els problemes amb el seu superior, es desestressa rebentant-lo virtualment...Crec que és bastant lamentable.

3 comentaris:

  1. Lu de la tia cagant i jugant es de traca

    ResponElimina
  2. A mi em semblen graciosos, que vols que et digui xD

    ResponElimina
  3. No sé si pels anuncis o veure't tant "enfadat" Sunx. Però m'estic pixant de riure. Igual és que amb la distància ho veiem tot menys "lamentable" ;D i més curiós ;P clàuxx

    ResponElimina