11 de des. 2006

Tornada a la realitat

Després d'uns dies fora aprofitant el pont i més d'una setmana sense escriure cap article, arribo a casa i em trobo que el meu amic McKeyhan ha penjat el vídeo de la seva caiguda amb bicicleta.

El divendres 1 vam anar junts a grabar una mica de material per un projecte audiovisual sobre bicis. Amb una conducció un pèl arriscada, McKeyhan es va fotre una bona trompada, la qual no vaig poder gravar al complet. Més tard, com que ell estava 'lesionat' i no podia portar la bici, vam intercanviar papers. Ell va agafar la càmar i jo la bici...Vaig acabar caient per una relliscada de la roda de darrera, per sort, aquesta caiguda si que va poder ser enregistrada al complet.

En McKeyhan, ha fet un petit video de la seva caiguda...potser no es veu espectacular, però us asseguro que es va fer mal...



Canviant de tema...després d'uns dies fora gaudint de llar de foc, projector, i PS2, torno a Barcelona i no paro de pensar en la quantitat de feina i treballs que tinc per fer. M'hi posaré a fons, almenys fins divendres, que marxo altra cop fora...


Etiquetes: , , ,

1 comentari:

  1. O si, moltes gracies per posar el meu "hostión" . Jujuju, "hostión mediátic". Bueno, parlem-ne en breu que tenim temes pendents tu i jo. Trencadissa i coses mes normals.

    ResponElimina