29 de des. 2006

Blogger millora


Ja feia dies que cada vegada que entrava a Blogger per escriure m'oferien de passar a la versió beta, però no em feia molta gràcia. I això que sempre m'agrada baixar-me programes en versió beta per provar-los, i ser d'aquells primers que l'han gaudit (coses de geeks).

El cas és que per motius que ara no vénen al cas vaig haver de crear un blog per a una persona, i ho vaig fer amb la nova versió de Blogger, que ara ja no és beta. Al veure la nova versió ja em van venir ganes de passar-m'hi. I així ho he fet: els canvis han suposat una gran millora, sobretot pel que fa l'administració del disseny del blog. Ara distribuït perfectament en elements per separat. També ha millorat l'estabilitat i s'han afegit les esperades etiquetes (adéu Technorati? De moment no).

Gràcies a aquest canvi, em puc oblidar de les intencions que tenia de passar-me a wordpress. I us animo a tots aquells que escriviu amb Blogger, a fer el canvi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada