28 de des. 2006

M'he vist a 'El Perfume'

Compte! Si no has vist la pel·lícula t'adverteixo que comento algunes escenes que podrien afectar al factor sorpresa quan la vegis! Si no t'importa o ja l'has vist, pots seguir llegint tranquilament...

Si si. Apart de veure la pel·lícula al cinema, m'he pogut distingir entre els milers de persones que envolten a Jean Baptiste Grenouille en l'escena final de l'orgia. Tenia ganes de veure 'El Perfume'. Des del setembre de l'any passat, que vaig participar en el rodatge com a figurant (en l'escena inicial on presenten a l'assassí i li llegeixen la sentència davant de tota la gent de Grasse, i en l'escena final de l'arribada de Grenouille a la plaça i l'orgia), he estat esperant fins a l'estrena del film. Han estat uns quants mesos d'espera, recerca de tràilers, visites a la web oficial... Tot i que volia anar-la a veure el dia de l'estrena, entre unes coses i altres no ha estat fins ara que l'he pogut veure.


En general, m'ha semblat una bona pel·lícula. Com totes les adaptacions de novel·les, es deixa moltes coses per explicar, però per la dificultat que representava l'adaptació d'una història com aquesta, el resultat no està pas malament. M'han agradat les escenes de la primera trobada de Grenouille (Ben Wishaw) amb Baldini (Dustin Hoffman), on amb un bon ritme es demostra l'habilitat perfumera del primer davant la sorpresa del mestre.

Ja estic content d'haver-la (i haver-me) vist. Ara toca esperar que es publiqui una bona edició en DVD, amb molt contingut extra de making of. Segur que fan una menció especial a la dificultat del rodatge de l'escena de l'orgia al Poble Espanyol, amb més de 700 figurants dirigits per La Fura Dels Baus.



Etiquetes: , , , , , , ,

1 comentari:

  1. Jo també tinc ganes de veure-la... pero la veritat es que tampoc tinc presa. El llibre hem va agradar molt, MOLT!

    Jo també et vull veure fent el xarrupaire a la "pantalla amiga"

    ResponElimina