14 de des. 2006

Me'n vaig a Bristol!

Demà agafo un vol d'Easyjet que em portarà a Bristol. Antigament la ciutat portuària més important d'Anglaterra. Allà m'hi espera el Marc, que porta des del juny fent el projecte final de carrera a la University Of Bristol, la una de les universitats més prestigioses del Regne Unit.


No conec gens Bristol, em fa il·lusió visitar una ciutat anglesa que no sigui Londres. El primer que vaig pensar quan vaig decidir anar-hi, va ser que Massive Attack i Portishead són originaris de Bristol, i la ciutat és la meca del drum n bass i el trip-hop (altrament conegut com 'So Brsitol').

Aquells que conegueu llocs per visitar i coses recomanables, no dubteu en deixar-me un comentari. Seràn d'agraïr tots aquells consells per part dels que ja hi hau estat!

Torno dilluns, així que no crec que escrigui durant l'estada allà, tot i que si tinc temps si que ho faré. La setmana que ve prometo reportatge sobre el viatge!

Etiquetes: , , , , , , , ,

2 comentaris:

  1. Bon viatge per terres angleses!! Quan vaig ser a Londres em vaig dedicar a buscar llocs on s'havien grabat pelis i sèries mítiques, pero em va faltar un que m'hagués fet il·lusió veure, que es va grabar a Bristol.... Els Joves!!
    A disfrutar-ho!

    ResponElimina
  2. com t'ha anat el viatge?ja ens ho explicaràs,que enveja em dones!!volem fotos i historietes!
    fins a la volta! :)

    ResponElimina