22 d’oct. 2011

Publicitat i música, Big Bang i The North Face

 A Corea del Sud els lligams entre música i publicitat arriben a nivells que mai havia vist a cap altre lloc. Ja parlat moltes vegades de com les companyies de telèfons mòbiles fitxen a estrelles del K-Pop per promocionar els seus productes. Fins al punt de crear cançons exclusivament per l'aparell o campanya en qüestió.
El cas és que fins ara només ho havia vist amb marques coreanes: Samsung, LG i altres companyies poc conegudes fora de Corea. Però ahir, quan vaig anar al cinema a veure U23D (un espectacular concert en 3D dels U2 durant la gira de 2009 -llàstima, hauria pogut ser la gira recent de 360...- rodat a Buenos Aires), em va sorprendre veure un anunci-videoclip dels Big Bang anunciant la nord-americana The North Face, una marca força popular a Corea, i tot i que bastant cara, molt vista sobretot ara que s'acosta l'hivern. Els Big Bang preparen el la publicació d'un disc, i al desembre fan un gran concert amb la resta de la YG Family




Ja veieu que tot el que sigui aprofitar l'èxit entre productes i famosos del món de l'entreteniment per crear sinèrgies i poder augmentar les vendes és el pà de cada dia entre les empreses sudcoreanes, i sembla que ara, també de fora de Corea. Qui seràn els següents?

1 comentari:

  1. al final has aconseguit entrada per veure u2? i què? guay, no?

    hello, hello...
    tere

    ResponElimina