13 de set. 2007

Setembre tranquil

Ja he acabat els exàmens de setembre. Han anat prou bé, excepte d'una assignatura que hauré de tornar a matricular-me al febrer. així doncs, passo a tercer de carrera amb una pendent. Estic satisfet, i sobretot content perquè ja no hi ha exàmens ni treballs a la vista. Aquest mes de setembre em dedicaré a treballar una mica (tinc algunes dates ocupades) i gaudir d'autèntiques 'vacances a casa' fent el gos, quedant amb els amics, posant-me al dia de sèries, i anant al WeekenDance i al concert de The Police...

De moment ja he pogut acabar la segona temporada de Battlestar Galactica i he de dir que s'està guanyant un lloc privilegiat al meu rànking personal de sèries de tv. Sobretot pel gir argumental del final de la segona temporada (els que l'hagueu vist ja sabeu de què us parlo, i els que no, ja ho sabreu quan hi arribeu).

Estic a l'espera de la tornada de les altres sèries que segueixo: Prison Break, Heroes, Desperate Housewives, Dexter, i al febrer Lost...I també tinc pendent veure alguns capítols pilot de noves sèries que s'estrenen aquesta temporada. Quan els hagi vist en parlaré i recomanaré o despotricaré en funció de si m'han agradat o no.

1 comentari:

  1. EI ! felicitats, neng! ens veurem a tercer!

    bgo

    ResponElimina