24 d’ag. 2006

Jack Sparrow segueix liant-la

Ja he vist Piratas del Caribe: El cofre del hombre muerto. Tenia moltes ganes de veure-la, la primera part "La maldición de La Perla Negra" em va deixar content. La recordo com una bona pel·lícula d'aventures, entretinguda i complint la seva funció. Potser jo tenia el llistó molt alt, però aquesta segona part em va deixar una mica indiferent.
M'encanta aquest maquillatge que porta el Johnny Depp

El film triga una bona estona arrancar i això que pràcticament no ha de presentar personatges nous. El malvat de torn he de reconeixer que m'encanta estèticament: Davy Jones, un pop humanoide, amb barba de tentacles i la seva tripulació mig humano-marina a bord del Holandés Errante. Les escenes d'acció estan ben aconseguides, molt entretingudes, però potser una mica massa comèdia. Una cosa és que hi hagi gags, que ja està bé. L'altra és que ridiculitzin als personatges, que se suposa que son temibles pirates sense escrúpols!

Bill Nighy, interpreta al pirata Davy Jones

Els productors van aprofitar per rodar aquesta i la tercera part d'una tirada, de manera que la pel·lícula acaba amb un ganxo interessant per arrancar la tercera part, que possiblement s'estreni l'any que ve.

Ara només queda esperar que es treballin un bon argument més interessant que aquesta segona part, i tanquin la saga d'una manera brillant. No m'extranyaria que acabéssin fent una sèrie per televisió. Veient la visió de negoci de Disney, es podria arribar a veure per la ABC una "Pirates of the Caribbean: The TV Series".

Etiquetes: , , , , , , , , , , , ,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada